بازديد معاون رييس جمهور از شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال وبختياري

کد خبر: 10184 تاریخ انتشار: 1397/01/17 19:22:46
نمایش: 2714
اخبار

 معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي در سفر به چهارمحال و بختياري از روند ساخت پروژه فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري بازديد کرد.

محمد باقر نوبخت در حاشيه بازديد از اين پروژه در جمع خبرنگاران گفت: اين پروژه يکي از مهمترين پروژه هاي اشتغالزا در استان چهارمحال و بختياري است که دولت پيگير اتمام اين پروژه است.
وي ادامه داد: دولت برنامه هايي رابراي تکميل طرح هاي فولادي کشوردر دست اقدام دارد ودرراستاي اهداف چشم انداز، دولت به چنين طرح هاي بزرگي نگاه ويژه اي دارد وي گفت با بهره برداري از اين پروژه اشتغال قابل توجهي در اين استان ايجاد خواهد شد و اين پروژه نقش مهمي در رفع بيکاري منطقه دارد.

وي با بيان اين که کارنسبت به سفرقبلي رئيس جمهورپيشرفت کرده است؛ افزود: بحث توليد و اشتغال اين طرح مهم است و اگر بتواند در حين کار براي 500 نفر و غير مستقيم براي هشت هزار نفر فرصت شغلي ايجاد کند، اقدام بسيار مثبتي خواهد بود.


استاندار چهارمحال و بختياري نيز در حاشيه اين بازديد گفت: پروژه فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري آينده خوبي را براي اين استان در بخش صنعت رقم خواهد زد.
قاسم سليماني تاکيد کرد: هم اکنون آزمون استخدامي اين پروژه آغاز شده است و به زودي برگزار مي شود و بخشي از جوانان فارغ التحصيل اين استان جذب اين کارخانه مي شوند.
وي گفت: مشکل بيکاري جوانان منطقه با توسعه اين کارخانه تا حدودي در آينده نزديک رفع خواهد شد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
39
امروز
482
دیروز
1236
هفته
10745
ماه
193004
کل
239735
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟